قوانین و مقررات

خرید

ثبت اطلاعات صحیح خصوصا شماره تماس، آدرس و موقعیت جغرافیایی در نقشه برای تحویل سفارش الزامی است.

برای ثبت سفارش نیاز به ثبت نام در سایت است. این الزام به منظور سهولت در پیگیری های بعدی سفارش ایجاد شده است.

درصورتی که مورد خاصی برای تاکید کردن به همکاران ما دارید می توانید هنگام ثبت سفارش پس از وارد کردن اطلاعات تحویل گیرنده > قسمت توضیحات تکمیلی > یادداشت سفارش؛ موارد خود را ذکر کنید. همکاران ما موظف به انجام درخواست های شما هستند. برای مثال می توانید زمان خاصی را برای تحویل سفارش قید کنید یا درخواست بدهید قبل از حرکت پیک با شما تماس گرفته شود و…

سابقه گفت‌وگوی شما با پشتیبانی آنلاین توسط کوکی ها نگهداری می شود و نزد ما اعتبار کامل دارد. همکاران ما در پشتیبانی آنلاین علاوه بر پاسخگویی به سوالات مخاطبان، موظف به پیگیری درخواست های مطرح شده توسط مشتری در گفت‌وگوی آنلاین هستند.
برای تغیرات در سفارش یا اطلاعات کاربری نیاز به احراز حویت شما است اما اگر در سایت ثبت نام کرده باشید فقط کافی است در هرساعتی از شبانه روز درخواست خود را در پنجره پشتیبانی آنلاین تایپ و ارسال کنید؛ درخواست شما در اولین فرصت بررسی و پیگیری می شود.

پرداخت

تمام هزینه های مربوط به سفارش در صفحه تسویه حساب درج می شود و هیچگونه هزینه دیگری از مشتری درخواست نخواهد شد.

تمامی پرداخت های مشتری از طریق درگاه بانکی به صورت اینترنتی انجام می شود و هیچگونه روش پرداخت دیگری مانند پرداخت در محل یا انتقال کارت به کارت و… انجام نخواهد شد.

پرداخت هزینه سفارش به منزله ثبت نهایی سفارش است. پردازش، آماده سازی و ارسال سفارش پس از پرداخت وجه انجام می شود. (مگر در مواقع خاص با تایید اپراتور همسایه حامی در صفحه گفتگوی آنلاین یا تماس با شماره 33391797-031).

خطا در پرداخت:

گاهی اوقات به دلیل اختلال سیستم بانکی یا اینترنت ممکن است هنگام پرداخت با خطا مواجه شوید. اگر وجه از حساب شما کسر شده باشد به صورت خودکار به حساب شما بازگشت داده می شود؛ اگر تا 72 ساعت وجه کسر شده به حساب شما بازگشت داده نشد با بانک مبدا تماس بگیرید و موارد را پیگیری کنید.
همسایه حامی در حدود اختیارات قانونی خود می تواند پیگیر موضوع باشد و صاحب حساب مبدا موظف به پیگیری است.

ارسال بسته و تحویل سفارش

پیک تحویل لزوما وابسته به همسایه حامی نیست. در شرایط خاص از ظرفیت شرکت های حمل و نقل استفاده می شود.

اگر بسته با سفارش ثبت شده شما مغایرت داشت از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و در حضور پیک با ما تماس بگیرید تا تعیین تکلیف شود. 33391797-031
تحویل گرفتن بسته به منزله تایید سفارش و تکمیل شدن فرایند خرید است.

هرگونه تبادل مالی با پیک ممنوع است:
1. پرداخت در محل به صورت پیشفرض غیر فعال بوده و مشتری هزینه‌ی سفارش را فقط به صورت آنلاین پرداخت می کند. اگر پیک مبلغ سفارش را از شما درخواست کرد اعتنایی نکنید و مراتب را فورا به همکاران ما اطلاع دهید.

2. هزینه ارسال از طرف همسایه حامی به پیک پرداخت می شود و نامبرده هنگام تحویل سفارش به شما مجاز به دریافت هزینه نیست. اگر خرید شما مشمول هزینه ارسال باشد، این مبلغ در فاکتور شما لحاظ می شود که به صورت آنلاین پرداخت می کنید. (راهنمای هزینه ارسال و شرایط ارسال رایگان را می توانید در صفحه تسویه حساب، هنگام انتخاب نوع ارسال مطالعه کنید).

انصراف از خرید

مشتری می تواند می تواند به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود و سافرش خود را لغو کند.

مشتری تا قبل از حرکت پیک میتواند سفارش خود را لغو کند.

لغو سفارش قبل از ارسال آن کاملا رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای بابت لغو سفارش دریافت نمی شود.

مبلغ فاکتور سفارشات لغو شده در کمترین زمان به حساب مبدا بازگشت داده خواهد شد.

به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، پس از تحویل گرفتن کالا توسط مشتری عودت آن به همسایه حامی ممکن نخواهد بود. در صورتی که پس از تحویل کالا نارضایتی داشتید ما با ارائه کد های تخفیف و… نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت شما انجام خواهیم داد اما از عودت کالا معذوریم.

دسته بندی ها